مقاله
اثرات بازارگرایی
اثرات بازارگرایی
گول و همکاران[۱] (۲۰۲۱) در پژوهشی با عنوان ” ارتباط بین بازارگرایی و عملکرد برند با استراتژی های موقعیت یابی لباس های مد مهم در پاکستان” به بررسی اهمیت استراتژی بازارگرایی برای افزایش عملکرد برند و نقش میانجی استراتژیهای موقعیتیابی پرداختند. محققین برای جمعآوری دادههای مدیران شرکتهای تولیدی پوشاک مد روز و متوسط بر اساس رویکرد تحقیق کمی، از پرسشنامه استفاده کردند. داده ها از ۲۲۰ مدیری که مستقیماً در فرآیند تصمیم گیری شرکت داشتند جمع آوری شد. این تحقیق نشان داد استراتژی بازارگرایی بر عملکرد مارک های مد پاکستان با تأثیر میانجی استراتژی های موقعیت یابی تأثیر بسزایی دارد.
[۱] Gul et al
دانلود نسخه pdf کامل مقاله، از سایت دکتر پاپک:
دکتر پاپک
0
Tags :