مقاله
اثرات عملکرد برند

اثرات عملکرد برند

اثرات عملکرد برند

 

قائد امینی و همکاران (۱۴۰۱) در پژوهش خود با عنوان “اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرف کننده از طریق متغیرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند” به دنبال تعیین میزان اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرف کننده از طریق متغیرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند در مشتریان فروشگاه های لوزام صنعتی و خانگی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند بوش) بودند. جامعه آماری تحقیق را کلیه مراجعان و مشتریان فروشگاه های لوزام صنعتی و خانگی شهر اصفهان تشکیل دادند. حجم نمونه آماری پژوهش بر اساس جدول مورگان ۳۸۴ نفر به دست آمد. که روایی پرسش نامه ها بر اساس روایی محتوایی و پایایی پرسش نامه ها با روش آلفای کرونباخ مورد تأیید قرار گرفت. نتایج نشان داد که عملکرد برند بر اعتماد به برند با ضریب تاثیر ۰/۵۴، عملکرد برند بر تصویر برند با ضریب تاثیر ۰/۴۵، اعتماد به برند بر تصویر برند با ضریب تاثیر ۰/۲۵، عملکرد برند بر وفاداری به برند با ضریب تاثیر ۰/۶۸، تصویر برند بر ارزش ویژه برند با ضریب تاثیر ۰/۷۶، وفاداری به برند بر متغیرهای ارزش ویژه برند و رفتار خرید مصرف کننده به ترتیب با ضریب تاثیر ۰/۹۰ و ۰/۶۱ و ارزش ویژه برند بر رفتار خرید مصرف کننده با ضریب تاثیر ۰/۴۴ رابطه مثبت و معنادار وجود دارد.

 

 

دانلود نسخه pdf کامل مقاله، از سایت دکتر پاپک:


دیدگاهتان را بنویسید

×

درود بر شما

تماس مستقیم:

×