اثرات نوآوری برند
اثرات نوآوری برند
سمپتوا و سارتیکا[۱] (۲۰۲۲) در مقاله خود با عنوان “تأثیر نوآوری برند و قابلیت پویای بازاریابی بر عملکرد هتل های بین المللی” با لحاظ تأثیرات اپیدمی کووید-۱۹ که منجر به کاهش چشمگیر مصرف عمومی هتل ها شده، به بررسی رابطه بین نوآوری برند، قابلیت پویای بازاریابی، ارتباطات برند، تجربه برند و عملکرد برند در هتل های بین المللی ۳ تا ۵ ستاره اندونزی پرداختند. دادههای این مطالعه با استفاده از یک پرسشنامه الکترونیکی در فرمهای گوگل از ۵۳۰ مشتری که قبل و در طول همهگیری کووید-۱۹ در هتلهای سراسر اندونزی اقامت داشتند، بهدست آمد. یافتههای پژوهش به شرح زیر بود: نوآوری برند تأثیر مثبتی بر ارتباطات برند دارد. قابلیت بازاریابی پویا تأثیر مثبتی بر ارتباطات برند دارد. ارتباط برند مستقیماً تأثیر مثبتی بر تجربه برند دارد. تجربه برند تأثیر مثبتی بر عملکرد برند دارد. ارتباط برند مستقیماً تأثیر مثبتی بر عملکرد برند دارد. نوآوری برند تأثیر مثبتی بر عملکرد برند دارد و قابلیت بازاریابی پویا تأثیر مثبتی بر عملکرد برند دارد.
[۱] Sampetua Hariandja & Satrika
دانلود نسخه pdf کامل مقاله، از سایت دکتر پاپک: