مقاله
اثربخشی مدیر فروش

اثربخشی مدیر فروش

تحلیل تجربی شایستگی ها در پیش بینی اثربخشی مدیریتی مدیران فروش: دیدگاه بخش بانکداری ویتنامی

 

دوانگ[۱] (۲۰۱۹) در مقاله خود با عنوان “‘تحلیل تجربی شایستگی ها در پیش بینی اثربخشی مدیریتی مدیران فروش: دیدگاه بخش بانکداری ویتنامی”، به الگویی برای شایستگی مدیران فروش بانک‌های ارشد کشور ویتنام رسید. هدف این مقاله بررسی اثرات سه شایستگی، شایستگی مدیریت، شایستگی فنی و شایستگی خود مدیریتی، پیش بینی اثربخشی مدیریتی مدیران فروش است. یک نظرسنجی با ۱۳۴ مدیر و کارمندی که برای بانک‌های تجاری منتخب در هانوی، ویتنام کار می‌کنند، انجام شد. داده‌ها با استفاده از روش‌های کمی و کیفی تجزیه و تحلیل شدند. ترکیبی از روش‌های مصاحبه و تحلیل رگرسیون برای آزمون فرضیه‌ها استفاده می‌شود. نتایج نشان می دهد که هر سه عامل شایستگی به طور معناداری با اثربخشی مدیریت مرتبط هستند. بنابراین، برای مدیران بانک های تجاری ویتنامی بسیار مهم است که درک کنند و همچنان خود را به شایستگی های حیاتی مجهز کنند که آنها را تبدیل به مدیرانی مؤثر و موفق کند.

[۱] Duong Thi Hoai Nhung

 

 

دانلود نسخه pdf کامل مقاله، از سایت دکتر پاپک:


دیدگاهتان را بنویسید

×

درود بر شما

تماس مستقیم:

×