شایستگیهای مدیر فروش خرده فروشی صنعت پخش
ارایه الگوی شایستگی مدیران فروش خرده فروشی در صنعت پخش مواد غذایی ایران
عباسی و همکاران (۱۳۹۹) در مقاله خود با عنوان “‘ارایه الگوی شایستگی مدیران فروش خرده فروشی در صنعت پخش مواد غذایی ایران”، به الگویی برای کمک به مدیران منابع انسانی در استخدام نیروهای شایسته فروش در بخش خرده فروشی، در صنعت پخش مواد غذایی رسیدند. جامعه آماری این پژوهش مدیران و معاونین فروش شرکتهای پخش مواد غذایی کاله، پاک، پگاه، سنایچ، و گلستان در تهران بود. ایشان به
منظور تجزیه و تحلیل دادهها از روش دلفی فازی و رویکرد فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی (FAHP) به عنوان یکی از روشهای تصمیم گیری چند معیاره استفاده کردند. این پژوهش منجر به شناسایی ۳۶ شاخص در ۶ شایستگی مدیران فروش خرده فروشی گردید. شایستگیهای: فردی، ارتباطی-اجتماعی، بینشی-شناختی، دانشی، هوشمندی و رهبری-مدیریتی.
استناد:
عباسی، محمد. عسگری، ناصر. هاشمزهی، علی. (۱۳۹۹). ارایه الگوی شایستگی مدیران فروش خرده فروشی در صنعت پخش مواد غذایی ایران. دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد.
دانلود نسخه pdf کامل مقاله، از سایت دکتر پاپک: