شایستگیهای مدیر فروش نوشیدنی
بر اساس تحقیقات شایستگی مدیر فروش نوشیدنی مدل MADM
لینگژاوو و زینگ[۱] (۲۰۲۱) در مقاله خود با عنوان “‘بر اساس تحقیقات شایستگی مدیر فروش نوشیدنی مدل MADM”، به الگویی برای شایستگی مدیران فروش شراب در کشور چین رسیدند. به منظور حل مشکل کمبود تیم حرفه ای بازاریابی شراب، این مقاله با شناسایی عوامل تاثیرگذار کلیدی مدیران فروش شراب از دیدگاه شایستگی، مدل شایستگی و سیستم شاخص ارزیابی مدیران فروش شراب را ایجاد کرد، و روش تصمیم گیری چند شاخصه (MADM) بهبود یافته را برای ارزیابی شایستگی معرفی کرد. نتایج نشان میدهد که بین ابعاد شایستگی و شاخصهای مدیران فروش شراب رابطه تعاملی وجود دارد و بعد دانش حرفهای بیشترین تأثیر را بر چهار بعد دیگر دارد. بر اساس این یافته ها، پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی ارائه می شود.
[1] Lingxiao Lv & Jing Zeng
دانلود نسخه pdf کامل مقاله، از سایت دکتر پاپک: