تأثیر مربیگری مدیر فروش بر عملکرد سازمان
بررسی تأثیر مربیگری مدیر فروش بر عملکرد سازمانی با تأکید بر میانجیهای شایستگی دانش و نوآوری بازار (مورد مطالعه: کلیه فروشگاههای زنجیرهای اتکا در استان مازندران)
عباسی رستم (۱۳۹۷) در پایان نامه کارشناسی ارشد خود تحت عنوان “بررسی تأثیر مربی گری مدیر فروش بر عملکرد سازمانی با تأکید بر میانجیهای شایستگی دانش و نوآوری بازار (مورد مطالعه: کلیه فروشگاههای زنجیرهای اتکا در استان مازندران)”، به بررسی تأثیر مربی گری مدیر فروش بر عملکرد سازمانی با تأکید بر میانجیهای شایستگی دانش و نوآوری بازار (مورد مطالعه: کلیه فروشگاههای زنجیرهای اتکا در استان مازندران) پرداخته است.
جامعه آماری پژوهش مذکور کارکنان کلیه فروشگاههای زنجیرهای اتکا در استان مازندران به تعداد ۲۲۵ نفر (۱۵ شعبه) بودند که طبق فرمول کوکران ۱۴۲ نفر نمونه از جامعه مورد نظر با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شدند. به منظور جمعآوری اطلاعات تحقیق از پرسشنامه ۱۹ سوالی استاندارد استفاده شده است. نتایج آلفای کرونباخ نشان از پایایی پرسشنامههای مذکور داشته، و به منظور تجزیه و تحلیل فرضیات تحقیق از آمار استنباطی شامل آزمون کولموگروف اسمیرنوف و مدلسازی معادلات ساختاری استفاده گردیده است.
نتایج نشان داد مربی گری مدیر فروش تأثیر معناداری بر شایستگی دانش مشتری و نوآوری بازار داشته است. شایستگیهای دانش مشتری تأثیر معناداری بر نوآوری بازار و عملکرد سازمانی داشته، و نوآوری بازار تأثیر معناداری بر عملکرد سازمانی داشته و همچنین شایستگیهای دانش مشتری در رابطه بین مربیگری مدیر فروش و عملکرد سازمانی نقش میانجی دارد، شایستگیهای دانش مشتری در رابطه بین مربی گری مدیر فروش و نوآوری بازار نقش میانجی دارد، نوآوری بازار در رابطه بین مربی گری مدیر فروش و عملکرد سازمانی نقش میانجی دارد.
استناد:
عباسی، رستم. (۱۳۹۷). بررسی تأثیر مربیگری مدیر فروش بر عملکرد سازمانی با تأکید بر میانجیهای شایستگی دانش و نوآوری بازار (مورد مطالعه: کلیه فروشگاههای زنجیرهای اتکا در استان مازندران). پایان نامه کارشناسی ارشد. رشته: مدیریت – مدیریت بازرگانی بازاریابی. استاد راهنما: سیدمحمود حسینی امیری. موسسه آموزش عالی علامه امینی.
دانلود نسخه pdf کامل مقاله، از سایت دکتر پاپک: